Vrienden van de Drumfanfare St.Martinus

De aftrap is gegeven voor de muzikale vrienden van drumfanfare St.Martinus wervingsactie.

Wij zijn Drumfanfare St. Martinus Greffelkamp. Een prachtige muziekvereniging met enthousiaste leden. U ziet ons tijdens schuttersfeest als muzikale ondersteuning van de schutterij. Jaarlijks laten wij ons horen tijdens serenades bij jubileumvieringen, concoursen, koningsdag etc. Daarnaast verzorgen wij ieder jaar een eindejaarsconcert in ‘Ons Eigen Ding’ en onze rommelmarkt aan het begin van de zomer is u vast ook bekend.

Muziek maken is leuk. Drumfanfare St. Martinus heeft de laatste jaren een flinke groei doorgemaakt. Dit brengt uiteraard ook extra kosten met zich mee. Denkt u bijvoorbeeld aan de aanschaf en onderhoud van instrumenten en uniformen. Om onze drumfanfare financieel gezond te kunnen houden zijn extra inkomsten noodzakelijk.

De drumfanfare heeft daarom het initiatief genomen om ‘de muzikale vrienden van drumfanfare St. Martinus’ te realiseren. Muzikale vrienden van drumfanfare St. Martinus is bedoeld voor particulieren, boogbuurten, carnavals- en vriendengroepen, etc. Kortom; een ieder die de drumfanfare een warm hart toedraagt.

Als muzikale vriend doneert u jaarlijks 25 Euro. Wat krijgt u hiervoor terug? Dat u in de toekomst kunt blijven genieten van deze prachtige Greffelkampse muziekvereniging. Tevens krijgt u een vermelding op de vriendenlijst in ‘Ons Eigen Ding’. Via onze website en Facebook blijft u op de hoogte van de activiteiten van de drumfanfare. Het sponsorgeld komt volledig ten goede aan de aanschaf en onderhoud van instrumenten, uniformen, bladmuziek, etc.

Wilt u muzikale vriend van drumfanfare St. Martinus worden? Dan zien we graag uw aanmelding tegemoet. Dit kan door een mail te sturen aan: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Vermeld in de mail uw naam en hoe u vermeld wilt worden op de vriendenlijst in ons clubgebouw. Uiteraard is een vermelding van uw naam niet verplicht, en mag u ook een ‘stille vriend’ zijn. Het bedrag maakt u over op rekeningnummer NL71 RABO 031.48.59.322 t.n.v. drumfanfare St. Martinus. Bij betaling graag: vriend 2018 en uw volledige voor en achternaam vermelden.

Vanzelfsprekend gaan wij vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens om. Deze zullen niet voor andere dan het hierboven beschreven doel worden gebruikt of aan derden worden verstrekt.

Wanneer u als bedrijf sponsor wilt worden van onze vereniging met daar aan verbonden meer reclame mogelijkheden voor uw bedrijf. Neem dan per mail contact op voor meer informatie.

Wilt u een muzikale bijdrage leveren? Kom dan gerust een kijkje nemen op een repetitieavond. Drumfanfare St. Martinus repeteert elke maandagavond van 19.15 tot 21.30 uur in ‘Ons eigen ding’ aan de Manhorstweg 3A in Greffelkamp.

Met vriendelijke muzikale groet,

Drumfanfare Sint Martinus Greffelkamp